O nama

Tko ne želi vidjeti svijet? Sve te divne boje prirode, mora,zemalja  i ljudi. Da osijeti sve te okuse, mirise i zvukove.
Kada vas ispuni energija mjesta i okoliša i kada vas ispuni sreća novog doživljaja i poznanstva, odmorit će vam se i tijelo i duh.
Putovanje je uvijek odlično rješenje. Kako provesti svoje slobodno vrijeme? Putujte. 

Granturismo turistička agencija bavi se organiziranjem i prodajom turističkih aranžmana. Aranžiramo i sklapamo putovanja kako za pojedince tako i za grupe, za destinacije i dogadjaje koje vi želite.
Želimo vam pružiti najbolji doživljaj posjećenog mjesta. Granturismo suradjuje sa najboljim pratiteljima, vodičima i hotelima sa višegodišnjim iskustvom.

Osnovne Informacije

GRANTURISMO TURISTIČKA AGENCIJA Web Shop

Tvrtka: GRANTURISMO j.d.o.o., turistička agencija
Sjedište tvrtke: Domaslovec, Željeznička 2. 10430 Samobor.
Ured: Domaslovec, Željeznička 2. 10430 Samobor.
Telefon: +3851 5620 376
E-mail: info@granturismo.hr
IBAN: HR23 2340 0091 1109 3916 6
SWIFT: PBZGHR2X
Radno vrijeme: ponedjeljak–subota 9:00–17:00 sati

Registrirano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod br.: Tt-17/7348-2
Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 080928516
OIB: 17235355078
Pravni oblik: jednostavno društvo s ograničenom odgovornošću
Osnivač/član društva: Kristijan Stanić, Bojan Suljević
Osoba ovlaštena za zastupanje: Kristijan Stanić, direktor, zastupa društvo samostalno i neograničeno
Bojan Suljević, prokurist.
Voditelj poslova: Kristijan Stanić
Poslovne banke: Privredna Banka Zagreb
Polica osiguranja od odgovornosti broj 1399-00036428 uplaćena kod Wiener Osiguranja.
Polica osiguranja jamčevine za turistički paket aranžman broj 1501-0000637 uplaćena kod Wiener osiguranja.

Nadležno nadzorno tijelo: Ministarstvo turizma – Samostalni sektor turističke inspekcije, Trg Republike Hrvatske 8/1, 10000 Zagreb.

Upute o načinu podnošenja pohvala i prigovora:
Obavještavamo cijenjene korisnike usluga da svoje pohvale i prigovore mogu podnijeti putem e-maila: ocjeni@granturismo.hr. Odgovor na zaprimljenu pohvalu/prigovor, Agencija će ispostaviti u roku 15 dana od primitka istoga.
Postupak u svezi s prigovorom:
- odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
- ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
- najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. Organizator će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana. 
- organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 15 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davaoca usluga najviše za još 14 dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka. Dok organizator ne odluči o prigovoru putnika, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije, kao i na internetske društvene mreže.

Platforma za ORS (Online dispute resolution)
U skladu s uredbom Europske unije, svoj prigovor na online kupnju odnosno rješavanje potrošačkog spora za proizvode i usluge kupljene putem interneta, kupci mogu predati online. Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova primjenjuje se od 9.1.2016. U skladu s člankom 14. stavkom 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15.2.2016. godine. Elektronska poveznica (link): platforma za online rješavanje potrošačkih sporova